To Maat uit de Bollenstreek gaat verder als ‘LaRoo’
In verband met groeiende populariteit zijn de groenteburgers van To Maat binnenkort verkrijgbaar onder een nieuwe naam: LaRoo. De naam is een verwijzing naar de meisjesnaam van Marjolijn Laroo, de bedenker van de burgers.
Met de nieuwe naam wordt bovendien een merk neergezet dat beter aansluit bij het unieke karakter van de burgers en bij de ambitie om de burgers ook buiten Nederland aan te bieden.
‘Goed voor jou, goed voor de wereld’
Afgezien van de naam gaat er niets veranderen aan de burgers. LaRoo groenteburgers staat voor een eerlijk product dat gemaakt wordt van verse, plantaardige en uitsluitend lokale ingrediënten. Dat laatste is naar zeggen van Marjolijn niet alleen belangrijk voor de smaak, deze benadering zorgt ook voor het uitzonderlijk milieuvriendelijke karakter van LaRoo groenteburgers.
Laroo over LaRoo
“Mensen zijn steeds meer met hun eigen gezondheid bezig, maar ook met de gezondheid van het klimaat. De vraag naar producten die daar op inspelen groeit enorm (en dan met name naar producten waarbij niet ingeleverd hoeft te worden op smaak en beleving). Zo’n product komt natuurlijk niet uit de lucht vallen. Ondertussen ben ik ook al meer dan twintig jaar bezig met de ontwikkeling van de perfecte groenteburger, maar nu is wel de tijd om het groots aan te pakken en duidelijk te vertellen dat wij iets bijzonders in handen hebben.”
Bezoek de vernieuwde website voor meer informatie: GROENTEBURGERS.EU